الاثنين، فبراير 19، 2007

Mary Hopkins-Those were the days

">

9 Comments:

Blogger ملك said...

احييييه انا الاغنية ده اعدت ادور عليها فشخ
المهم
ايه اللى حصل يا ممعلم
روجر واترز جااى دبى و جبت تذكرة
صباح السعاده الصراحه

19/2/07  
Anonymous غير معرف said...

I ADORE IT!

19/2/07  
Anonymous غير معرف said...

والله انتا باشا انا الاغنية دي بقالى اكتر من سنة بسمعها وكل ما ادور على الكليب بتاعها يحصل حاجة متخلهوش يتحمل
بجد انت جااااااااااامد

تشكرات افندم

20/2/07  
Blogger ماشى الطريق said...

ملك
لا يا راجل
ده أنا حكلم هش الكلب وأغيظه
روجر حيلو
epitaph
me too :)
تستحق الصراحة
allah slave
أى خدمة يا باشا
إنت تؤمر

20/2/07  
Blogger Z_Diva said...

man, i adore this one

20/2/07  
Blogger شغف said...

تصور من ساعة ما حطيت اليوتيوب ده و أنا كل ما أدخل أقول ايه ده ؟ لسه ما حطش بوست جديد؟
و أروح قافلة على طول ، لأني طبعا بيني و بين يوتيوب عداء لأنه بيطلع روحي على ما بأعرف أشوف فيه حاجة

انهاردة طبعا أول مرة آخد بالي من الست " ماري هوبكنز " ، لأن علا لسه بعتالي نفس الأغنية دي ليها من يومين ، و اتهبلت طبعا و أنا بأسمعها

ايه الجبروت ده ؟


يظهر فعلا ان لازم يكون فيه اتجاه نشر الأشياء الجميلة في المداونات ، و تبادل الأذواق

شكرااااا على أي حال

23/2/07  
Blogger شـريف الصيـفي said...

كنت زمان قوي بسمع موسيقى هذه الأغنية كمقدمة لبرنامج اعقد انه نادي السينما
ودي أول مرة اسمع فيها الاغنية
شكرا ، الواحد بعد شوية عن موسيقى الهشك بشك السائدة هذا الزمن

وبأننا إسكندرانية زي بعض
ادعوك وأدعوكم لزيارة هيباتيا

23/2/07  
Blogger Radwa said...

انت عايز توصل لايه يعنى

27/2/07  
Blogger Unknown said...

راقية

16/1/13  

إرسال تعليق

<< Home

Free Web Site Counters