الاثنين، فبراير 19، 2007

Mary Hopkins-Those were the days

">

9 Comments:

Blogger ملك said...

احييييه انا الاغنية ده اعدت ادور عليها فشخ
المهم
ايه اللى حصل يا ممعلم
روجر واترز جااى دبى و جبت تذكرة
صباح السعاده الصراحه

19/2/07  
Blogger Epitaph said...

I ADORE IT!

19/2/07  
Anonymous allah-slave said...

والله انتا باشا انا الاغنية دي بقالى اكتر من سنة بسمعها وكل ما ادور على الكليب بتاعها يحصل حاجة متخلهوش يتحمل
بجد انت جااااااااااامد

تشكرات افندم

20/2/07  
Blogger ماشى الطريق said...

ملك
لا يا راجل
ده أنا حكلم هش الكلب وأغيظه
روجر حيلو
epitaph
me too :)
تستحق الصراحة
allah slave
أى خدمة يا باشا
إنت تؤمر

20/2/07  
Blogger Z_Diva said...

man, i adore this one

20/2/07  
Blogger شغف said...

تصور من ساعة ما حطيت اليوتيوب ده و أنا كل ما أدخل أقول ايه ده ؟ لسه ما حطش بوست جديد؟
و أروح قافلة على طول ، لأني طبعا بيني و بين يوتيوب عداء لأنه بيطلع روحي على ما بأعرف أشوف فيه حاجة

انهاردة طبعا أول مرة آخد بالي من الست " ماري هوبكنز " ، لأن علا لسه بعتالي نفس الأغنية دي ليها من يومين ، و اتهبلت طبعا و أنا بأسمعها

ايه الجبروت ده ؟


يظهر فعلا ان لازم يكون فيه اتجاه نشر الأشياء الجميلة في المداونات ، و تبادل الأذواق

شكرااااا على أي حال

23/2/07  
Blogger هــيـبـاتـيـا said...

كنت زمان قوي بسمع موسيقى هذه الأغنية كمقدمة لبرنامج اعقد انه نادي السينما
ودي أول مرة اسمع فيها الاغنية
شكرا ، الواحد بعد شوية عن موسيقى الهشك بشك السائدة هذا الزمن

وبأننا إسكندرانية زي بعض
ادعوك وأدعوكم لزيارة هيباتيا

23/2/07  
Blogger sendrlla said...

انت عايز توصل لايه يعنى

27/2/07  
Blogger mohamed halawa said...

راقية

16/1/13  

إرسال تعليق

<< Home

Free Web Site Counters